Výsledky vyhledávání pro "komentare"
Instagram nově oživuje Stories díky komentářům
Populární platforma Instagram přináší revoluční změnu do Stories. Nově můžete komentovat přímo pod příspěvky svých přátel, což slibuje ještě větší zapojení a interakci.
Spotify přidává komentáře k podcastům
Spotify zavádí novou funkci komentářů u podcastů, která umožní posluchačům interaktivněji se zapojit do obsahu, zatímco tvůrci získají plnou kontrolu nad zveřejněnými reakcemi.
YouTube neodolal popularitě AI. Služba zavádí chatbota a chytrý souhrn komentářů
Streamovací platforma YouTube zavádí další vychytávky využívající umělou inteligenci. Pro americké uživatele bude brzy k dispozici chatbot, jenž umí nejen odpovídat na dotazy týkající se videa.
Youtube přichází s možností vytvářet Shorts obsahující komentáře
Platforma YouTube přichází se zajímavým experimentem, který umožní sledujícím na mobilních zařízeních vytvářet krátká videa obsahující komentáře zveřejněné u videí.
Instagram nejspíš umožní vkládat ankety do komentářů
Komentářová sekce Instagramu bude patrně brzy obohacena o další prvek: ankety. O novince informoval známý leaker a demonstroval, jak bude po designové stránce vypadat. Líbí se vám?
Instagram povolil komentování příspěvků pomocí GIFu
Instagram představil novou funkci, která jistě vyvolá nadšení mezi uživateli sociální sítě. Nyní mají uživatelé možnost komentovat příspěvky na Instagramu pomocí GIFů.
YouTube si došlápne na nevhodné komentáře
Nevhodné komentáře jsou problémem snad na každé sociální síti a je jenom na provozovateli, jak s nimi bude bojovat. YouTube nyní vylepšuje své systémy, aby byla komentářová sekce příjemnější.
Reddit do komentářové sekce přidává GIFY!
Každý uživatel Redditu bude nově moct do komentářové sekce přispívat i GIFY. Záleží jen na tom, jestli moderátoři vašeho oblíbeného subredditu možnost svým členům povolí.
Google představuje nástroj pro moderaci komentářů na sociálních sítích
Jeden ze segmentů společnosti Google zpřístupňuje nástroj, který pomáhá s regulací nepříjemných komentářů na sociálních sítí. Funkce míří na novináře a veřejně známé osoby.