Výsledky vyhledávání pro "Vyvoj her"
Vytvářet hry pro Xbox Series S vyžaduje práci navíc, která už vývojáře zjevně přestává bavit
Kvůli komplikacím okolo plné verze oblíbeného RPG titulu Baldur's Gate 3 se opět otvírá diskuze na téma vývoj her pro Xbox Series S. Zástupce Remedy dává najevo, že to fakt není hračka.
Nvidia nabízí vylepšení NPC pomocí umělé inteligence, chce tím měnit hry
Umělá inteligence se dostává do videoher čím dál více a společnost Nvidia ji chce využít na zlepšení nehráčských postav neboli NPC. Vývojářům nabídne speciální sadu nástrojů.
Úchvatná hra světel a stínů v ukázce z Unreal Enginu 5.2
Epic Games pokračuje ve vylepšování své technologie Unreal Engine 5. Na konferenci GDC v San Franciscu dnes ukázal nové možnosti, které přicházejí s verzí Unreal Engine 5.2.
Více než polovina oznámených her využívá Unreal Engine, chlubí se Epic
Společnost Epic Games spočítala, že více než polovina všech oznámených her pro konzole nové generace je vytvářena pomocí vývojových nástrojů Unreal Engine. O technologie Epicu je velký zájem.
Xbox Series S je pro vývojáře přítěží, ale bez této verze hru pro Xbox Series X vydat nemohou
Pokud chcete vydat hru na Xbox Series X, tak musí fungovat i na Xboxu Series S. Stále častěji se ale objevují názory, že méně výkonná konzole je pro vývojáře přítěží.
Nikdo nám nic neřekl, stěžují si vývojáři her na ukončení Google Stadie
Jen si to představte, dlouhé měsíce pracujete na hře pro Google Stadia a pak se z internetu dozvíte, že na začátku příštího roku bude cloudová herní služba vypnuta.
Sony vyrobí o polovinu více PS5 a značně investuje do studií a vývoje her
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Jak vznikají Game Ready ovladače? Nvidia odhaluje zajímavá čísla
Nvidia GeForce Game Ready ovladače debutovaly před téměř 8 lety: v květnu 2014. A stále představují špičku ve své třídě. Nové video vysvětluje, co je potřeba k dosažení jejich Game Ready statusu.
Unreal Engine 5 dostupný pro všechny. Co dokážou next-gen technologie?
Dva roky po představení Unreal Enginu 5 dnes přichází vydání této nové technologie, na kterou se budou při vývoji her nové generace spoléhat malé i velké vývojové týmy z celého světa.
Epic Games uspořádá speciální stream věnovaný Unreal Enginu
Všichni, kteří se zajímají o Unreal Engine, by si měli do kalendáře poznamenat úterý 5. 4. Společnost Epic Games se chystá ukázat přednosti své technologie a prozradit, jak vznikalo tech. demo.
Ubisoft touží po ještě rozsáhlejších herních světech
Hry od Ubisoftu patří mezi hry s největšími otevřenými světy. Takové, že často hráči ani nevědí, co mají dělat dřív. V budoucnu budou ještě větší. Ubisoft připravuje novou technologii.
Budoucnost je tady. Takhle mají vypadat multiplatformní hry na Unreal Enginu 5
Budoucnost je tady, hlásí společnost Archosaur Games, která se řadí mezi přední čínské videoherní firmy vyvíjející mobilní hry v Unreal Enginu. Co dokáže nová verze technologie Epicu?
Steam Deck nebude mít žádné exkluzivní hry
Exkluzivity pro Steam Deck by nedávaly smysl. Je to počítač a musí fungovat jako počítač, vzkazuje společnost Valve všem, kteří pochybovali, případně si přáli pro handheld speciální hry.
Unity kupuje Weta Digital Petera Jacksona a profesionální nástroje chce zpřístupnit všem
Ve videoherním průmyslu dochází k zajímavému a nečekanému spojení. Výrobce herních enginů Unity oznámil dohodu o převzetí Weta Digital. Věhlasné novozélandské studio vlastní Peter Jackson.
Microsoft a Sega chtějí společně vytvářet hry nové generace
Společnosti Microsoft a Sega v neděli oznámily uzavření strategické aliance. Skrz partnerství chtějí vytvářet hry nové generace. Sega bude možnosti zkoumat s využitím cloudové infrastruktury.
Chromebooky by se brzy mohly dočkat videoher
Google se snaží, aby si jeho odlehčený počítačový systém vedl skvěle ve všem, včetně videoher. Firma teď ohlásila partnerství s herním enginem Unity.
Google Stadia přichází o další členy ve prospěch studia Jade Raymond
Google se musí obejít bez dalších zaměstnanců, kteří se podíleli na vzniku a provozu streamovací platformy Google Stadia. Spousta z nich zamířila do nového indie studia, které spolupracuje se Sony.
Jaké jsou nejoblíbenější platformy mezi vývojáři? Odpověď přináší GDC průzkum
Organizátoři Game Developers Conference mezi vývojáři provedli průzkum, kterého se zúčastnilo více než tři tisíce lidí. Z něho jsme se dozvěděli několik zajímavostí.
MetaHuman Creator od Epicu: Přichází revoluce ve vzhledu postav
Epic Games nabízí vývojářům vývojovou verzi nástroje MetaHuman Creator, který umožňuje vytvářet realisticky vypadající postavy. Mnozí nástroj označují za revoluci ve vzhledu herních postav.