Britská společnost Nothing, která byla původně startupem, se proslavila po vydání sluchátek Ear (1) a upoutala na sebe ještě více pozornosti s telefonem Phone (1). Do technologického světa přinesla produkty, které zaujmou svým extravagantním designem, přičemž firma je představuje nejen jako zajímavé gadgety, ale také jako módní doplňky. Nyní by se firma ráda zaměřila na méně náročnou skupinu uživatelů.

Nothing vždy cíli spíše na nadšence nežli běžné spotřebitele, ale to hodlá změnit. Generální ředitel firmy Carl Pei totiž ohlásil spuštění značky CMF by Nothing, která přinese cenově dostupné produkty s jednodušším designem. Na rozdíl od nejnovějších technologií má také přinést „ověřenou kvalitu“.

Prvními dvěma produkty budou sluchátka a chytré hodinky. O druhém zmíněném zařízení se ostatně spekulovalo už v červnu, kdy leaker Mukul Sharma upozornil na nález v indické certifikační databázi BIS. Hodinky už byly tehdy označeny ochrannou známkou CMF by Nothing.

Bohužel, žádné další detaily o nich nemáme, a tak není ani jasné, zda využijí systém Wear OS. Podrobnosti o sluchátkách rovněž zůstávají neznámé. Vše bychom se ale měli dozvědět v následujících měsících.

Značka CMF by Nothing bude řízena samostatným týmem, aby se mohl hlavní tým soustředit na hlavní produkty Nothing. Další generace sluchátek Ear by tak klidně mohly vyjít, i přestože na trh budou uvedena také sluchátka od CMF. Nicméně tím, že Carl Pei naznačil, jak se od sebe budou produkty lišit, je málo pravděpodobné, že by si vzájemně kradly zájemce.