Oblíbená platforma pro komunikaci Zoom se chystá rozšířit své portfolio v oblasti umělé inteligence tím, že do všech svých placených plánů zahrne nového digitálního asistenta. Tento krok je součástí rozšíření sady nástrojů AI, která by měla být standardním prvkem všech zpoplatněných účtů od letošního podzimu.

Smita Hashim, hlavní produktová manažerka (CPO) společnosti Zoom, zdůraznila, že cílem je překonat nadšení kolem generativní AI tím, že nabídne konkrétní a cenově dostupné produkty. Hashim v reakci na zavedení AI digitálního asistenta uvedla:

,,Překračujeme nadšení kolem generativní AI tím, že dodáváme konkrétní produkty a narušujeme cenový model průmyslu. To usnadňuje podnikům i jednotlivcům, jako jste vy a já, využít plné výhody generativní AI v naší každodenní práci."

Společnost také signalizovala, že její nový AI asistent bude integrován napříč celým ekosystémem Zoomu. To zahrnuje schůzky, týmové chaty, telefonní hovory, e-maily a další. Kromě toho Zoom plánuje v budoucnu rozšířit funkce svého Whiteboardu a dokonce přidá možnost generování obrázků.

V rámci svého zaměření na AI společnost také oznámila změnu názvu svého produktu Zoom IQ pro prodej, který se nyní bude nazývat Zoom Revenue Accelerator. Tyto nové funkce a nástroje by mohly pomoci udržet a rozšířit zákaznickou základnu společnosti na dlouhodobém horizontu.