Sociální sítě stále více sázejí na to, že si lidé sami chtějí přizpůsobit obsah podle svých zájmů. TikTok se rozhodl na tuto potřebu odpovědět novými funkcemi, díky nimž mohou uživatelé ovlivnit, co se objeví v jejich feedu.

Ať už vás zajímají zvířata, móda nebo vaření, stačí posunout ukazatel a aplikace začne zohledňovat vaše preference. Zcela nový přístup ze strany Tiktoku umožňuje vytvářet nový zážitek, protože každý uživatel si může sestavit svůj obsah podle nálady i aktuálních zájmů.

TikTok také rozšiřuje možnosti blokování obsahu. Vedle tematických preferencí si mohou uživatelé nastavit i seznam výrazů a slov, která na své obrazovce nechtějí. Nově k tomu aplikace přidává i inteligentní filtrování, kde systém sám rozpozná příbuzná slova a různé varianty zápisu, takže dokáže efektivněji zabránit tomu, aby se nechtěný obsah objevil v doporučených videích.

Personalizace je klíčem k příjemnému zážitku na sociálních sítích, a TikTok to dobře ví, aby zůstal v předních příčkách sociálních platforem.