Společnost T-Mobile v současné době čelí vysoké pokutě za nedodržení některých z bezpečnostních opatření. Pokuta, která se stala největší, jakou kdy CFIUS udělil, je výsledkem porušení podmínek dohody uzavřené v roce 2020, kdy T-Mobile dokončil akvizici společnosti Sprint. Součástí této dohody byly přísné požadavky na ochranu údajů spotřebitelů, které měly zajistit, že citlivá data zákazníků budou řádně chráněna. Výbor však zjistil, že T-Mobile tyto podmínky nedodržel, čímž ohrozil bezpečnost údajů a pozdě informoval o neoprávněném přístupu k nim.

Incidenty, ke kterým došlo v letech 2020 a 2021, byly podle T-Mobile způsobeny technickými problémy, které se objevily během složité integrace se Sprintem po fúzi. Společnost uvedla, že problémy se týkaly omezeného množství informací sdílených z žádostí o informace z vymáhání práva. Navíc tvrdí, že data zůstala v rámci komunity donucovacích orgánů i po zjištění neoprávněného přístupu.

T-Mobile také uvedl, že tyto problémy byly nahlášeny včas a následně rychle vyřešeny. Firma se brání tím, že nejde o klasické porušení dat, ale spíše o technický problém, který byl okamžitě řešen. Zástupce v reakci na tuto situaci zopakoval, že nešlo o úmyslné zanedbání povinností, ale o komplikace spojené s technickým přechodem po fúzi.