Před několika dny vyšel článek o Muskově novém nápadu. Po svých zaměstnancích chtěl, aby udělali z modrého odznaku ověření součást předplatného Twitter Blue, což se nakonec stane. Nový balíček však nebude stát dvacet dolarů, jak se dříve tvrdilo, ale pouhých 7,99, tedy necelých 200 korun v přepočtu. Momentálně se vše nachází v testovací fázi.

Podle všeho se jedná o novou úroveň předplatného, která je v současné době k dostání pouze v mobilní aplikaci na zařízeních se systémem iOS a přístup k ní navíc mají jen někteří uživatelé. U nás v Česku ale služba Twitter Blue dostupná není, užít si ji mohou jen lidé ze Spojených států, Kanady, Velké Británie, Austrálie a Nového Zélandu.

Už nyní je součástí nového balíčku ověření, další vychytávky ale dorazí v budoucnu. Předplatitelům se bude zobrazovat dvakrát méně reklam, které budou dvojnásobně relevantní. O něco zajímavěji zní možnost sdílení delších videí, maximální délka však bohužel nebyla specifikována. S předplatným Twitter Blue budou také uživatele o něco výraznější, jejich obsah se bude zobrazovat výš v seznamu odpovědí a zmínek, nebo dokonce ve vyhledávání.

Twitter si stanovil jasný cíl – eliminovat boty, spammery a podvodníky. Teprve čas ale ukáže, zda tomu předplatné skutečně pomůže.