Mark Zuckerberg nepřestává veřejnost přesvědčovat, že jejich metaverzum se blíží. Nyní se předvedl se značkovým oblečením pro avatary na Facebooku, Instagramu a Messengeru.

Prada, Balenciaga a Thom Browne se stanou prvními, kteří budou prodávat digitální verze svého značkového oblečení. Budou to například obleky, motokrosové outfity, mikiny a podobně. Meta také tvrdí, že se přidají další značky. Pravděpodobně až po spuštění obchodu.

Digitální zboží bude velmi důležitý způsob vyjadřování sebe sama v metaverzu. Také to bude velkou hnací silou kreativní ekonomiky,” tvrdí Zuckerberg.

Kolaborace technologických a módních společností není žádnou novinkou. Už v populárním Fortnite představili vývojáři z Epic Games oblečky od Balenciaga. Kromě virtuálního oblečení si lze zakoupit i fyzické tričko s logem Fortnite a Balenciaga. Gucci zase má v Robloxu svůj svět Gucci Town, který doprovází obchod s virtuálním oblečením pro hratelné postavičky.

Meta tvrdí, že obchod s virtuálním oblečením bude brzy dostupný. Jen přesně nespecifikovala, kdy to bude.