Platforma LinkedIn, primárně známá pro profesní rozvoj a hledání práce, nyní expanduje do světa her. LinkedIn aktuálně vyvíjí tři pilotní hry: Queens, Inference a Crossclimb.

LinkedIn, patřící pod Microsoft s bohatými zkušenostmi v oblasti videoher, oznámil, že se chystá integrovat hry do své platformy s cílem přilákat více uživatelů. Navrhovaný herní segment by se mohl lišit organizováním hodnocení hráčů dle jejich pracovišť, což by umožnilo firmám konkurovat v žebříčcích na základě výkonů svých zaměstnanců.

O novince uvést herní sekci na LinkedIn upozornil analytik Nima Owji na sociální síti X.

Zatímco LinkedIn stále nenaznačil konkrétní datum spuštění herní sekce, jistě se jedná o zajímavý krok k diverzifikaci obsahu. Puzzle hry totiž patří mezi nejoblíbenější žánry, co se týká hraní na mobilních zařízeních, ale i PC. A nesmíme zapomenout na to, že Microsoft vlastní firmu King stojící za hitem Candy Crush Saga.

Hry by tak na platformě mohly uživatelům přinést trochu oddychu a zábavy, ale také posílit profesionální vztahy a rozproudit konverzace. Používáte LinkedIn? Co na tyto herní plány říkáte vy?