
Magazín · Novinky · v pondělí 14. 4. 2025 12:29
Instagram testuje Reels na heslo, odemknou je jen praví fanoušci
Sociální síť Instagram, která spadá pod křídla technologického giganta Meta, neustále hledá a testuje nové způsoby, jak zvýšit míru interakce mezi tvůrci digitálního obsahu a jejich početnými komunitami sledujících. Podle čerstvých informací platforma aktuálně v tichosti experimentuje se zcela novou funkcí, jež by mohla tvůrcům umožnit vytvářet jakési tajné místnosti nebo exkluzivní obsah v rámci jejich populárních krátkých videí Reels.
Základní princip této novinky spočívá v možnosti uzamčení konkrétního videa Reels za specifický, tvůrcem definovaný tajný kód. Kód však není divákovi přímo sdělen; musí ho sám odvodit nebo uhodnout na základě textové nápovědy. Mechanismus fungování je poměrně jednoduchý, ale skrývá v sobě potenciálně velmi zajímavé možnosti využití. Tvůrce nahraje své video Reels, následně ho uzamkne pomocí této nové funkce a přidá k němu textovou nápovědu.
Pro značky a marketéry by tato novinka mohla být zajímavým nástrojem. Představte si, že firma schová do uzamčeného Reels speciální slevový kód, odemknou ho jen ti zákazníci, kteří správně uhodnou heslo z nápovědy spojené třeba s jejich produktem nebo kampaní. Influenceři zase mohou touto cestou nabídnout svým fanouškům bonusový obsah.
Zdroj: Brett Jordan/UnsplashMeta rozšiřuje účty pro náctileté, zpřísňuje i Instagram