Uživatelé s firemním účtem spravovaným v rámci Google Workspace nyní mohou využívat plnohodnotné oddělení dat. Po přihlášení do pracovního účtu zůstanou veškerá data, jako jsou otevřené záložky, historie procházení a uložená hesla, striktně oddělena od osobního profilu. Při prvním přihlášení navíc systém provede krátkým úvodem, který principy oddělení a správy dat ze strany zaměstnavatele vysvětlí.

Aktualizace však nemyslí jen na zaměstnance, ale i na firemní IT a bezpečnostní oddělení. Administrátoři nově získávají možnost aplikovat na pracovní účty v iOS Chromu filtrování URL adres, čímž mohou blokovat přístup na nežádoucí stránky. Dále mohou streamovat auditní logy z mobilních prohlížečů na iOS i Androidu přímo do administrátorské konzole nebo do bezpečnostních systémů SIEM.

Nové funkce, které jsou již dostupné pro spravovaná zařízení prostřednictvím Chrome Enterprise, tak srovnávají krok mobilní verze s tou desktopovou.