V květnu tohoto roku oznámilo ministerstvo spravedlnosti, že Boeing nesplnil podmínky dohody z roku 2021, která zahrnovala pokuty, kompenzace a zásadní bezpečnostní opatření. Pouhé čtyři měsíce před tímto oznámením došlo k incidentu, kdy se během letu ve výšce 16 000 stop oddělil palubní panel z letadla společnosti Alaska Airlines.

Na konci června nabídlo ministerstvo spravedlnosti společnosti Boeing možnost přijmout dohodu o vině a trestu, na což měla společnost týden na reakci. Dohoda by, pokud ji soud schválí, znamenala pro Boeing pokutu ve výši 487,2 milionu dolarů, přičemž část této částky by mohla být pokryta z již dříve uhrazených plateb.

Boeing by také musel v následujících třech letech investovat alespoň 455 milionů dolarů do bezpečnostních a regulačních opatření, přičemž pokrok by monitorovala nezávislá třetí strana jmenovaná ministerstvem spravedlnosti. Dohoda byla kritizována za nedostatečnou ochranu zájmů obětí. Paul Cassell, právník zastupující některé z rodin obětí, prohlásil, že tato dohoda nepřiznává, že Boeingu zemřelo kvůli spiknutí 346 lidí.

V roce 2021 se Boeing zavázal zaplatit svým zákazníkům 1,77 miliardy dolarů jako odškodnění po tom, co byla letadla 737 Max na rok a půl uzemněna.