Magazín · Novinky · ve čtvrtek 1. 6. 2023 11:00
American Express chce využít AI ke schvalování transakcí
American Express (AmEx), finanční gigant se sídlem ve Spojených státech, se rozhodl pro integraci umělé inteligence (AI) do svých operací s ambicí optimalizace ověřování transakcí a analýzy zákaznických odpovědí.
AmEx hodlá využít AI k zefektivnění schvalovacích procesů transakcí a zpracování zákaznických interakcí za účelem analýzy jejich postojů. Tento proces zahrnuje shromažďování zákaznické zpětné vazby jako databáze a aplikaci strojového učení k odhalení klíčových poznatků a strategických kroků. Tato uvážlivá strategie integrace nejnovějších technologií AI do jeho produktů a služeb je v souladu s celkovým přístupem společnosti v oblasti finančních technologií.
I přes ambice v oblasti AI, AmEx nemá v úmyslu vyvíjet svůj vlastní jazykový model (LLM) a vstoupit do konkurenčního boje s hlavními aktéry v tomto oboru, jako je ChatGPT od OpenAI nebo Bard od Google. Luke Gebb, viceprezident American Express Digital Labs, veřejně odmítl myšlenku vývoje vlastního LLM. Naopak předpokládá, že budoucí inovace v oblasti AI budou vycházet z partnerství s jinými společnostmi.
Zdroj: Pixabay / geraltSundar Pichai: Umělá inteligence by měla být vnímána jako nástroj pro spolupráci, ne jako náhrada