Událo se

@martyolg1 Panebože jen ne Balkán nebo jiný východní cosi 🙄

Tak určitě si to najde své zákazníky. Nejvíc však doufám v hlubší podporu AMD. Výkonu to má docela dost. Když se člověk podívá na oblíbené grafiky sice tam AMD není ale výkon je srovnatelný. Když to bude za rozumnou cenu má to smysl koupit.

Protože zapnutí AC pro Linux se u některých vývojářů AC rovná tomu, že v nastavení se klikne na 1 čudlík nebo změní 1 proměnná, případně došolíchá malé nastavení. Easy Anti Cheat (hodně populární) toto např. podporuje, ale musí to zapnout vývojář.

Takže ve výsledku cheatovat můžeš, kde chceš a mít anticheat taky. Nedělej si iluze, že do konzole se nedá dostat a že všichni hráči hrají legit.

@Koty2201 Dá se, bez větších problémů. Lidé si myslí, že když se to pro průměrného uživatele uzavře, že šikovný člověk si nenajde cestu. Jakmile máš fyzicky k něčemu přístup a není to šifrované, je jen otázka času, než najdeš způsob, jak si tam nahrát vlastní software, modifikovat hodnoty v paměti a v datových tocích.

Navíc, tyhle systémy nejsou ani tak nic nového, takže cheateři a moddeři mají volnou cestu. Vždy mi ale přišlo absurdní tvrzení některých vývojářů, že nechtějí povolovat AC na Linuxu, protože se tam dá jednodušeji cheatovat. No, nemyslím si, je to stejně složité jako jinde... Jakmile člověk zná základy, tak mu je jedno, na čem je systém postavený.

Xbox používá modifikovanou verzi Windows (hybridní systém), PS5 používá unix systém FreeBSD jako základ, Steam Deck a Steam Machine zase SteamOS založený na Arch Linux. Liší se kernel jádro a nějaké základy, jakmile to člověk zná, tak už nehraje roli, na jakém systému to běží. Vývojáři jsou spíše často líní supportit malou player base na Linuxu...

@martyolg1 Tak si to vyzvedneš sám, no.. 👏😁👍

@TomCory To jsou top grafiky tam? A jéje

Dávám taky přednost singleplayerovým hrám. MP mě nebaví z několika důvodů:
1. MP hry jsou strašně repetitivní. Stále dokola dělat to stejné.
2. Absence příběhu sice není zásadní, ale není to ani motivací k pokračování.
3. Spoléhání se na jiné hráče je frustrující.
4. U PvP je zase problém v dosažení dostatečného skillu, abych mohl mít šanci na úspěch. Vedle hráčů, kteří jsou schopni strávit ve hře i 1000 hodin, zkrátka nemám nikdy šanci na dosažení dostatečného skillu k vítězství. Jde tak spíše o náhodu, že ve hře nepotkám zkušenějšího hráče. A náhoda v MP her je věc, kterou chcete spíše eliminovat, než se na ni spoléhat.

SP hry jsou většinou vyváženější, odměňující systém působí mnohem lépe a hlavně, se dají dohrát (s výjimkou sandboxu).

@lemplik Děkuji, tak to napíšu takhle. Si říkám jako 50 series nebo 60 series, která není

A teď ta hlavní otázka když to dělá Amazon - dopadne to jako Rings of Power, nebo Fallout?
Jinak mě fascinuje, že tohle universum je mimo hledáček ta dlouho. Ta premisa například k parádní hře je neskutečná a oni to nechají ležet ladem...

@lookashcz co to je za komentář? Pochopil bych u MP titulu, ale u SP?

Mrtvá hra dostala obsah? 😁😂 Ta hra byla zajímavá pár dnů po vydání... Ale tím, jak nepřinesla nic nového, jen klasický koridor a nudný svět, rychle umřela.