Událo se

Jen doufám že to bude mnohem lepší než druhý díl ten raději neměl vůbec vzniknout, vůbec se to nedalo srovnávat s předchozím dílem.

@22riakon22 Podle mě jde spíš o to jak moc lze různá data komprimovat a rozbalovat za chodu. Určitě to nelze generalizovat.. Jako jasně, jistě by to u některých her taky šlo zabalit lépe, ale třeba ne o tolik.. ;)

Jen ať Hitmana na chvíli uloží k ledu a soustředí se na Bondovku. Ačkoliv je Hitman série skvělá, některé kroky v minulosti prokázaly, že studio mělo bordel v dlouhodobých plánech nebo že žádné neměli. Série před spojením působila trochu chaoticky a ta kupa DLC a přístupů tomu moc nepomohla.

Ať klidně vydají další trilogii, která ale bude už více konzistentní. Bondovka bude mít očividně jiný formát (ačkoliv některé animace, textury či chování postav vypadají jako vytažené z Hitmana 😁což není nutně na škodu).

@czevecz Každá hra má své mouchy. Ve výsledku to u tebe působí, jako by šlo o celkové zklamání. Chápu, může to být subjektivní, možná jsi měl od toho nereálná očekávání. Svět CP toho ostatně nabízí tolik, že je nereálné všechno vtěsnat do jedné hry. Příběh je sice kratší, ale zato kvalitní a má drive. Samozřejmě to není dokonalá hra záležitost ale objektivně je na tom CP líp než většina herní produkce, takže shrnout to jen jako „nedomrdla“ je dost zjednodušený a povrchní pohled.

@czevecz Což je nesmysl, když je to špičková záležitost, která nemá konkurenci.

Rockstar by si měl brát inspiraci lol, protože oni jenom milkují online mody které po třech letech už jen hrají little kids. GTA 7 vyjde tak za 15 let jen kvůli tomu, že teď budou milkovat GTA 6 online až tedy snad příští rok vyjde.

A tady vidíme, jak je spousta dnešních studií líných optimalizovat. Nebo spíš se to bere jako zbytečné navýšení nákladů na vývoj.

Záleží, jak mají založené plány. Pokud jim fixy kolem UE5 skutečně vyjdou a příběh mají rozplánovaný, tak to zas tak nerealistické není, s tím počtem vývojářů, co mají.

Jako ono se nesmí zapomínat na to, že dost studií narazí v plánovací fázi na nedostatky enginu, který musí buď vylepšovat nebo obcházet, obojí stojí čas i peníze. Na UE5 spolupracují s Epicem s cílem ho opravit a i vylepšit pro vlastní zájmy.

Nerealistické to není, ale stejně bych počítal s celkovým delayem +1-2 roky ještě. Bugy jsou neúprosné a CDPR si po poslední zkušenosti určitě už nedodělanou verzi hry na triko nevezme (nebo alespoň doufám). Neexistuje vývojář, co by psal bez bugů a ani ta AI to nedokáže. Takže tohle je volný časový konec, který se klidně může natahovat.

@Acquanni slúchatka nepoužívam ale dávaj bacha na bezdrátové. Mám 2 bluetooth a ani jedny nejdú spárovať. Tak si radšej pred kúpou over že sú kompatibilné.

@Acquanni SteelSeries Arctic 7p nebo nějak podobně (mají bílou barvu s modrýma doplňkama). Před tím jsem měl Pulse 3D ale oproti těmhle jsou o 100% lepší za skoro stejnou cenu.