Sociální síť X oznámila, že zruší funkci umožňující uživatelům skrýt jejich modré ověřovací štítky. Tento krok následuje po nedávné změně, kdy X začala automaticky přidávat modré štítky účtům "vlivných" uživatelů, kteří mají alespoň 2 500 sledujících a předplatili si prémiové služby.

Ačkoli Elon Musk tuto změnu popsal jako výhodu, někteří kritici, včetně uživatelů, kteří byli dříve ověřeni, vyjádřili nespokojenost s tím, že se na jejich účtech objevil modrý odznak, což by mohlo vést k domněnkám, že si službu platí.

Ve zprávě, kterou sociální platforma X rozeslala svým uživatelům ve čtvrtek, bylo uvedeno, že možnost skrýt ověřovací značku v rámci prémiového předplatného bude brzy zrušena.

Tímto krokem chce platforma zřejmě zdůraznit jednotnost ověřovacího procesu. Změna je pravděpodobně součástí širší strategie X, která se snaží přizpůsobit své služby a zvýšit jejich přitažlivost pro širší spektrum uživatelů.