Nedávno došlo k vzrušujícímu oznámení ze společnosti, kterou mnozí stále znají pod jejím původním názvem, Twitter. Ponořila se do světa streamování her, nabízejíc možnosti částečně srovnatelné s dobře zavedenou platformou Twitch nebo jejím úhlavním konkurentem YouTube Gaming. Tyto nové vychytávky jsou v současné době výsadou předplatitelů X Premium.

Kdo byl lepším kandidátem na demonstraci těchto nových funkcí než vizionář a majitel platformy Elon Musk? Ten předvedl novou funkci během poutavého 54minutového streamu oblíbené hry Diablo IV. Co bylo zajímavější, streamoval z tajemného účtu s označením @cyb3rgam3r420, který později potvrdil jako pokusnou platformu pro testování nových možností. Jak si mohou předplatitelé nastavit živé vysílání na X, vysvětluje jeden z vývojářů Mark Kalman.

Ačkoli se zdá, že platforma X má ambice lákat streamery, stále chybí některé klíčové funkce, které konkurenční platformy nabízejí svým tvůrcům. I tak se ale jedná o jeden z řady kroků, kterými X hledá spojení s tvůrčí komunitou a rozšiřuje své video možnosti v naději, že přiláká ještě více uživatelů.

Ale to není vše. Dalším zajímavým krokem je partnerství s ikonou módy Paris Hilton, s cílem experimentovat s možnostmi live nákupů. Podle nejnovějších zpráv z předního magazínu Variety, Hilton plánuje přinést na platformu čtyři unikátní video pořady ročně, které budou integrovat funkce „živého nakupování“.

Nicméně existují obavy, zda infrastruktura X dokáže tyto inovace podpořit, zejména po nedávném propuštění mnoha vývojářů a problémech s přenosem živých audia a videí, zvláště u akcí s vysokou návštěvností.

Vypadá to, že Elon Musk si klade za cíl transformovat X na platformu, kde uživatelé naleznou vše, co potřebují. To je také jistý důvod, proč se služba nadále nejmenuje Twitter.

Jaký druh funkcí byste uvítali, když byste měli možnost ovlivnit budoucí směr X? Dejte nám vědět do komentářů.