Oblíbená sociální platforma TikTok před nedávnem prostřednictvím svého oficiálního blogového příspěvku odhalila novinku, která přináší reklamy do vyhledávače v aplikaci. Uživatelé nyní narazí na značkový obsah pokaždé, když vyhledávají hashtag, konkrétního uživatele, trend nebo cokoli jiného. Tyto reklamy pocházejí ze sponzorovaných videí na platformě a mají za cíl posílit objevování značek.

Ačkoli někteří uživatelé mohou tuto novinku považovat za otravnou, TikTok zdůrazňuje, že reklamy budou relevantní k vyhledávacímu dotazu a budou jasně označeny jako sponzorovaný příspěvek. Reklamy budou také pravděpodobně vybírány na základě vašich zájmů, jak je reprezentováno dřívějšími vyhledávacími dotazy a vašimi aktivitami na platformě.

TikTok dále uvádí, že kliknutí na sponzorovaný příspěvek neovlivní vaše vyhledávání. Reklama nabídne stejný zážitek jako v příspěvcích a umožní uživatelům pokračovat ve scrollování výsledky vyhledávání, ať už na reklamu kliknou nebo ne. TikTok také uvedl, že tato funkce je automaticky povolena pro stávající inzerenty, což znamená, že inzerenti se musí rozhodnout, zda nechtějí být zobrazeni v rámci výsledků vyhledávání na platformě.