TikTok, Instagram a X se často potýkají s problémem, kdy uživatelé sdílejí poutavé, ale bezkontextové klipy z filmů nebo televizních pořadů. Často záměrně neuvedou zdroj, aby zvýšili angažovanost prostřednictvím dotazů v komentářích. TikTok se nyní rozhodl s tímto jevem bojovat pomocí nové funkce nazvané TikTok Spotlight.

Když systém platformy detekuje takový klip, přidá na vstupní stránku odkaz s dalšími informacemi o pořadu nebo filmu. Stránka tak bude obsahovat informace o obsazení, oficiální účty a další související TikToky. Navíc zde budou uvedeny i informace o tom, kde se na pořad nebo film podívat, ať už jde o streamovací službu, nebo o koupi vstupenek do kina.

Novinka přináší výhody i filmovým a televizním studiím. TikTok se stal důležitou součástí jejich marketingových strategií a nové centrum, kde se zájemci mohou dozvědět více a případně si koupit lístky, je vítaným nástrojem.