TikTok zveřejnil nový program s názvem Pulse. Ten umožňuje značkám propagovat se v těch nejlepších videích z celé sociální sítě. A aby tvůrci nebyli naštvaní, že jejich komunita musí sledovat otravné reklamy, bude jim sdílet část ze svých příjmů.

Tento model se velmi podobá tomu, který využívá konkurenční YouTube. Značkám a firmám bude umožněno zaplatit si za reklamu, jež se vyskytne v nejlepších 4 % videí na TikToku. Také si budou moci zvolit kategorie, aby alespoň trochu docílily toho, že se jejich reklama ukáže lidem, které by potenciálně mohla zaujmout.

Programu se budou moct účastnit pouze tvůrci, kteří pokořili hranici 100 000 sledujících na platformě. Není momentálně jasné, zda se tento požadavek někdy změní. Pokud se plán na sociální síti uchytí, může akorát podpořit její rychlý růst.

TikTok si jen musí dát pozor, aby nedopadl jako YouTube v roce 2018. Google tehdy zavedl partnerský program, který byl označen za kontroverzní a stal se terčem ostré kritiky ze strany tvůrců i diváků. Někteří menší YouTubeři si totiž připadali odsunutí.