Rychlý růst Threads je bezesporu působivý. Jen za poslední měsíc se počet uživatelů zvýšil o 25 milionů. Meta však stále hledá způsob, jak Threads úspěšně monetizovat, protože v současnosti neobsahuje žádné reklamy ani nemá jasný obchodní model.

Další výzvou pro Threads je její pozice na trhu. Ačkoli se aplikace těší velkému zájmu díky chaosu a kontroverzím kolem Twitteru (nyní X), Meta stále řeší, jak ji správně umístit. Zuckerberg a Mosseri, šéf Instagramu, se nechali slyšet, že nechtějí, aby aplikace propagovala politický obsah uživatelům, kteří o něj výslovně nepožádají.

Překonání hranice 200 milionů uživatelů je pro Threads významným úspěchem, ale společnost Meta má před sebou ještě dlouhou cestu. Musí najít způsob, jak aplikaci monetizovat, vyřešit otázky týkající se politického obsahu a zlepšit algoritmus "pro vás"