Meta oficiálně zahájila testování reklam na své platformě Threads, což je zásadní krok v její snaze začít platformu monetizovat. Reklamy se zatím zobrazují pouze v USA a Japonsku, kde je mohou vidět uživatelé jako obrazové příspěvky vložené mezi běžný obsah ve feedu.

Podle Adama Mosseriho, vedoucího Instagramu, je cílem testu zjistit, jak budou uživatelé reklamy vnímat a jak lze zajistit, aby působily přirozeně. Výsledky testu budou analyzovány, než se reklamy rozšíří na více uživatelů a do dalších zemí, včetně Česka.

Jedním z hlavních taháků tohoto testu je jednoduchost, se kterou mohou značky své reklamy na Threads implementovat. Díky stávající infrastruktuře Meta stačí, aby inzerenti rozšířili své kampaně z Instagramu a Facebooku pouhým zaškrtnutím v nástroji Ads Manager.

Threads má aktuálně více než 300 milionů uživatelů, což z něj dělá jednu z nejrychleji rostoucích platforem Meta.