Éra specializovaných služeb je na ústupu, a v dnešní době se společnosti snaží stát se multifunkčními nástroji, aby si udržely své místo na trhu. Platforma Spotify, známé především jako hudební služba, se nyní vydává na novou cestu s představením vzdělávacích video kurzů.

Společnost Spotify rozšiřuje své podnikání formou partnerství s obsahovými tvůrci, včetně BBC Maestro, PLAYvirtuoso, Thinkific Labs Inc. a Skillshare. Zmínění tvůrci přinášejí nabídku kurzů v oblastech, jako jsou hudební produkce, kreativita, podnikání a zdravotnictví.

„S touto novinkou hledáme nové způsoby, jak přiblížit vzdělávací obsah širšímu okruhu posluchačů a zároveň obohatit naši nabídku,“ uvedla společnost ve svém nedávném oznámení.

Současný vývoj Spotify se podle všeho jeví jako zcela přirozený, vzhledem k zájmu poloviny posluchačů Spotify o obsah zaměřený na osobní rozvoj a vzdělání. Aktuálně jsou tyto vzdělávací kurzy k dispozici pouze v Británii a jsou přístupné všem uživatelům, ať už mají bezplatnou nebo prémiovou verzi, přičemž každý z nich obdrží alespoň dvě lekce zdarma. Ceny kurzů se pohybují od 20 do 80 GBP (odpovídající 25 až 101 USD).

Očekává se, že kurzy budou v brzké době dostupné v dalších zemích po celém světě.