Snapchat právě udělal další krok ke zpeněžení své masivní uživatelské základny, když začal vkládat reklamy přímo do záložky chatu. Zcela nový reklamní formát s názvem Sponsored Snaps se v aplikaci objevuje jako samostatné zprávy, které jsou vizuálně odlišeny od běžných chatů, ale jinak vypadají jako další konverzace. Neotevřené reklamy se časem samy odstraní, ale jakmile je uživatel otevře, může odpovědět textem nebo kliknout na odkaz pro více informací.

Formát přináší reklamní obsah ve formě celoplošných vertikálních videí, a jedním z prvních partnerů Snapchatu v tomto testování je Disney.

Ať už se nám to líbí nebo ne, reklamy jsou všude a Snapchat se snaží najít způsob, jak ze své obrovské uživatelské základny, která přesahuje 850 milionů lidí, vytěžit více. Zatímco jen 11 milionů uživatelů si zaplatilo Snapchat+, společnost hledá nové způsoby, jak generovat příjmy. Zda budou Sponsored Snaps rušivé nebo přínosné, ukáže až čas.