Reklamy jsou skoro určitě jednou z prvních věcí, která se při zmínění Spotify vybaví neplatícím uživatelům. Jejich přítomnost mezi písničkami či uprostřed podcastů je totiž už teď prakticky samozřejmá.

Většina je jen přeskočí, to už ale s novou aktualizací nebude tak jednoduché; reklamy začnou vyskakovat i jako karty pod obsahem. Tyto karty pak budou rozkliknutelné a zavedou vás přímo na stránku služby či produktu.

Karty se budou zobrazovat platícím i neplatícím uživatelům na mobilech, počítačích či tabletech, v prohlížeči jich ale bude obsah zproštěn.

Pokud při poslouchání podcastu zrovna děláte něco jiného, Spotify vás neopomene. Karty na produkty, o kterých vás reklamy informovaly, se zobrazí třeba pod stránkou podcastu, až na ni příště zamíříte.

Tyto „interaktivní odkazy“ si prý v testech Spotify vedly skvěle a až zdvojnásobily počet návštěv stránek produktů. Karty totiž zjednoduší bližší prohlédnutí daného produktu tím, že ho nebudete muset hledat sami.

Spotify se tak zkrátka snaží zvýšit svou atraktivitu na poli reklam, což by ve finále mohlo znamenat i více peněz pro tvůrce.