Jihokorejský technologický gigant Samsung má důvod k jásotu. Jeho nejnovější vlajková řada chytrých telefonů, Galaxy S23, se nejen osvědčila na trhu, ale zaznamenala i výrazný nárůst prodeje ve srovnání s předešlou generací. Konkrétně se bavíme o 22% posunu k lepšímu.

Zpráva leakera Tech_Reve, která čerpá data od Hana Securities, uvádí, že během prvních osmi měsíců bylo prodáno 22,89 milionu kusů z řady Galaxy S23. Rozpis prodejních čísel je následující: 10,69 milionu kusů připadá na model Galaxy S23 Ultra, 8,09 milionu na základní model Galaxy S23 a zbylých 4,11 milionu kusů představuje model Galaxy S23+.

Zvláštní pozornost si zaslouží model Ultra z řady Galaxy S23, který se rychle vyšplhal na vrchol prodejního žebříčku. Se svými špičkovými technickými specifikacemi a inovativními funkcemi je ideální volbou pro náročné uživatele, kteří hledají kombinaci výkonu, elegantního designu a bezkonkurenční kvality. Je možné, že za jeho rostoucí popularitou stojí také marketingové kampaně a klíčová strategická partnerství, která společnost Samsung v poslední době uzavřela.

Stojí za zmínku, že informace o prodejních číslech čísla přicházejí v době, kdy se trh smartphonů potýká s výzvami v podobě nižší poptávky a bouřlivých technologických inovací (umělá inteligence).