Magazín · Novinky · v pátek 15. 10. 2021 19:07
Předobjednávky Xbox ledničky se spustí 19. 10. Cena je rozumná
Věta „Xbox nad Chill“ brzy dostane nový, doslovný význam. V úterý 19. října/októbera spustí Microsoft předobjednávky miniledničky stylizované do podoby konzole Xbox Series X. K zákazníkům a na pulty obchodů pak poputuje v prosinci/decembri.
The moment you’ve all been waiting for.
— Xbox (@Xbox) October 15, 2021
Pre order begins for the Xbox Series X ‘Mini Fridge’ on October 19: https://t.co/XcjfXqYnpy #XboxandChill ❄️ pic.twitter.com/gOl2Qf0ZSi
Repliku pro Microsoft vyrobila společnost Ukonic!, která produkuje například merchandise s motivy Star Treku, Star Wars, Harryho Pottera nebo třeba Minecraftu. Podle obrázků to vypadá, že si dala opravdu záležet. Dokonce nechybí ani podsvícené logo Xboxu! Jenže tahle „konzole“ netopí, ale naopak chladí. Do miniledničky se vejde až 12 plechovek vašeho oblíbeného nápoje a ve dvířkách máte ještě prostor na malou svačinku. V přední části ledničky najdete USB port pro nabíjení mobilu nebo jiného zařízení a velmi praktický je DC napájecí adaptér, díky kterému si ledničku můžete vzít i na cesty.
Ve Spojených státech a v Kanadě bude Xbox Mini Fridge prodávat exkluzívně Target, v Evropě zajistí distribuci prodejci GAME, Game Stop EU, Micromania a Toynk. Konkrétně uvádí tisková zpráva Polsko, Anglii, Irsko, Francii, Německo, Itálii, Španělsko a Nizozemí. Cena byla stanovena na 89 liber, respektive 99 eur, tedy zhruba 2 500 Kč. Ačkoliv Česko ani Slovensko mezi zeměmi nefiguruje, dá se předkládat, že někteří domácí prodejci miniledničku dovezou od některého z našich sousedů. Ostatně pár už jich Xbox Mini Fridge zalistovalo. Přinejhorším si chvíli počkáme. Microsoft slibuje, že v příštím roce zajistí distribuci i do dalších zemí.
Na závěr jen připomeneme, že Xbox Mini Fridge je projektem marketingového manažera značky Xbox, který miniledničku slíbil fanouškům jako „úplatek“ za podporu v anketě o nejlepší značku na Twitteru. Xbox vyhrál ve finále nad Skittles a bylo rozhodnuto. Hlavně jde ale o doklad toho, jak skvěle Microsoft zvládá meme marketing. Firma dokázala z posměšků („Xbox vypadá jako lednice“) vykřesat několik reklamních kampaní, a nakonec ještě nový produkt, který jí jistě vydělá nemalé peníze.