Podle nedávno příspěvku Elona Muska, který je vlastníkem Twitteru, zaznamenala tato populární sociální síť výrazný pokles příjmů z reklamních kampaní. Konkrétněji se jedná o drastickou ztrátu, která se rovná zhruba polovině původních příjmů.

Musk ve své twitterovém příspěvku upozornil na současný finanční problém, kterým se Twitter potýká, kterým je negativní průtok peněz. Následkem značného propadu reklamních příjmů se tak společnost nachází v situaci, kdy její výdaje přesahují její výnosy.

,,Stále se potýkáme s negativním peněžním tokem, který je důsledkem propadu příjmů z reklam o téměř 50 % a rovněž vysokého zadlužení. Naší prioritou je dosáhnout pozitivního cash flow, než se pustíme do jakýchkoliv luxusů či jiných aktivit,“ sdělil Elon Musk na Twitteru.

Oznámení Elona Muska přišlo v době, kdy Twitter začal vyplácet finanční odměny některým ze svých tvůrců. Tento nový program byl zahájen nedávno a je určen pro předplatitele služby Twitter Blue. Jeho implementace znamená, že předplatitelé mohou díky svým příspěvkům a účasti v programu získat podíl na příjmech z reklamy.

Nicméně, zpráva analytické společnosti Sensor Tower, která byla sdílená s agenturou Bloomberg, uvádí, že výdaje na reklamu na této sociální platformě klesly o 89 % během prvních dvou měsíců tohoto roku. Twitter tak musí čelit nejen klesajícím příjmům, ale rovněž nutnosti splácet svůj dluh, který na sebe Musk vzal v rámci koupě Twitteru.