Facebook se odmítá vzdát. Po oživení šťouchnutí a experimentech s lokálními událostmi nyní přichází s dalším velkým updatem ve snaze zaujmout mladší publikum. Tentokrát se pozornost obrací na Marketplace.

Z nudného bazaru se má stát platforma pro sociální nakupování. Uživatelé si mohou nově vytvářet sbírky oblíbených položek, v podstatě okopírovaný systém nástěnek z Pinterestu, a sdílet je s přáteli přes Messenger a WhatsApp.

Meta navíc přidává možnost přizvat přátele přímo do konverzace s prodejcem. Představa společného vyjednávání o ceně nebo koordinace vyzvednutí zní zajímavě, stejně jako možnost získat rychlou radu.

Aby byl dojem sociální sítě kompletní, přibydou u inzerátů komentáře a reakce. Oficiální záměr je lepší komunikace, ale reálný dopad bude pravděpodobně záplava memů a sarkasmu. Právě zvýšení interakcí, jakýmkoliv způsobem, je zřejmě hlavním cílem.

Zásadní a frustrující drobnost ale bohužel zůstává. I přes veškerý pokrok v oblasti umělé inteligence je výchozí zpráva prodejci stále ta generická a otravná variace na dotaz, zda je zboží k dispozici.