Když Spotify v březnu/marci koupil sportovní audioplatformu Locker Room, bylo jasné, že chce do světa živého audia vstoupit co nejrychleji. Jak se ukázalo, tyto předpoklady se nemýlily, Spotify teď spouští vlastního konkurenta Clubhouse; Spotify Greenroom.

Firma, která stojí za nejrozšířenější hudební streamovací službou, u svého nového projektu využila především původní kód Locker Room, a tak bude pro současné uživatele aplikace stačit ji aktualizovat.

Přečtěte si také: Spotify rozšiřuje svou nabídku, spouští vzdělávací kurzy

Jinak se Locker Room při své transformaci na součást brandu Spotify ponoří do nám známé barevné palety, fontů a designově zkrátka všeho toho, co od Spotify známe.

Do aplikace se přihlásíte s pomocí vašeho stávajícího Spotify účtu.

Probíhající vysílání se zatím budou zobrazovat pouze podle autorů, které odebíráte, a tak zatím nečekejte algoritmus, který by vám právě fungující místnosti doporučoval podle vašich zájmů.

Greenhouse si můžete vyzkoušet už teď, na Google Play ho lze stáhnout v předběžném přístupu.