Magazín · Novinky · v pondělí 21. 6. 2021 11:08
I Spotify už má svého konkurenta Clubhouse
Když Spotify v březnu/marci koupil sportovní audioplatformu Locker Room, bylo jasné, že chce do světa živého audia vstoupit co nejrychleji. Jak se ukázalo, tyto předpoklady se nemýlily, Spotify teď spouští vlastního konkurenta Clubhouse; Spotify Greenroom.
Firma, která stojí za nejrozšířenější hudební streamovací službou, u svého nového projektu využila především původní kód Locker Room, a tak bude pro současné uživatele aplikace stačit ji aktualizovat.
Přečtěte si také: Spotify přichází s funkcí Offline Backup pro poslech bez připojení
Jinak se Locker Room při své transformaci na součást brandu Spotify ponoří do nám známé barevné palety, fontů a designově zkrátka všeho toho, co od Spotify známe.
Do aplikace se přihlásíte s pomocí vašeho stávajícího Spotify účtu.
Probíhající vysílání se zatím budou zobrazovat pouze podle autorů, které odebíráte, a tak zatím nečekejte algoritmus, který by vám právě fungující místnosti doporučoval podle vašich zájmů.
Greenhouse si můžete vyzkoušet už teď, na Google Play ho lze stáhnout v předběžném přístupu.