YouTube přichází s novými způsoby, jak monetizovat obsah, tentokrát prostřednictvím reklam na pauzovaných videích. Nový formát reklam, který se zobrazí, když uživatel pozastaví přehrávání videa, byl nedávno představen širšímu okruhu inzerentů a již začal vyvolávat smíšené reakce.

Podle vyjádření zástupce YouTube byl nový formát reklam na pauzovaných obrazovkách přijat velmi pozitivně jak inzerenty, tak recenzenty. Inzerenti ocenili možnost dalšího kontaktu se svým publikem, zatímco recenzenti z řad odborníků na marketing chválili inovativní přístup.

Zatímco inzerenti jsou z nové příležitosti nadšeni, reakce uživatelů YouTube jsou výrazně méně pozitivní. Na diskuzních fórech, jako je Reddit, se začaly objevovat screenshoty těchto reklam, často doprovázené nespokojenými komentáři.

Nový reklamní formát se neomezuje pouze na webovou verzi YouTube. Uživatelé také hlásí, že se tyto reklamy objevují při pauzování videí v mobilní aplikaci.