Hlavní stránka sociálních sítí nejčastěji skýtá doporučený obsah. To, jaké příspěvky se vám ukážou, vyhodnocují složité algoritmy na základě různých kritérií. Tvůrci se snaží o to, abyste se při sledování bavili a používali službu co nejdéle, vydělávají totiž peníze díky reklamám, které vám při tom zobrazují. Stejně to má nastavené i Facebook. Právě ten obdrží novou funkci, prostřednictvím níž budete moci více ovlivnit, který obsah se vám ukáže.

Při brouzdání nekonečným feedem na hlavní stránce vám nově čas od času vyskočí nabídka se dvěma tlačítky – „Zobrazit více“ a „Zobrazit méně“. Po zvolení první možnosti se dočasně zvýší hodnocení daného příspěvku a podobného obsahu, a tak se třeba s fotografiemi nebo videi určité tématiky setkáte častěji. Po zvolení druhé možnosti se ale stane přesný opak.

Meta uvádí, že cílem nové funkce bude získání zpětné vazby od uživatelů a vylepšení umělé inteligence. Box s tlačítky se ale neukáže jen u Facebookem navrženého obsahu. Setkáte se s ním i u příspěvků přátel, stránek nebo skupin, které sledujete.