Společnost Meta se rozhodla výrazně obohatit sociální rozměr krátkých videí na Facebooku, kde se nově objevují interaktivní bubliny u příspěvků, které se líbily vašim přátelům, což má za cíl usnadnit zahájení konverzace o společných zájmech.

Klíčovou součástí modernizace je kompletně přepracovaný doporučovací engine, který se podle tvrzení společnosti dokáže mnohem rychleji naučit preference uživatele a servírovat mu novější a relevantnější videa.

Personalizace obsahu zasahuje ještě hlouběji, neboť algoritmus nově zohledňuje také preferovanou délku sledovaných videí. Pokud věnujete pozornost delším klipům, systém vám nabídne více podobného obsahu, a naopak, přičemž uživatelé v celé Evropě navíc získávají přímý nástroj pro vylepšení doporučení v podobě tlačítka „Nezajímá mě“, které jim dává větší kontrolu nad zobrazovaným obsahem.

Do hry vstupuje také umělá inteligence, která přináší zcela novou funkci v podobě návrhů na hlubší ponor do specifických témat, jestliže tedy systém rozpozná váš zájem například o konkrétní filmovou sérii nebo historické události, nabídne vám ucelený proud tematicky souvisejících klipů pro nerušené sledování.