Společnost Meta nedávno oznámila několik aktualizací, které se připravují na Facebooku. Na akci konané v americkém Austinu firma představila zejména testování nové záložky Explore (Prozkoumat), která by měla uživatelům přinášet obsah na míru jejich zájmům. Způsob, jakým záložka Explore funguje, bude podobný tomu, co uživatelé znají z Instagramu. Algoritmus bude vybírat obsah nejen pro zábavu, ale také pro hlubší ponoření do konkrétních zájmů. Nová funkce je zatím v testovací fázi, takže je možné, že plošné zavedení ještě chvíli potrvá.

Kromě Explore záložky Meta přidává velkou novinku pro videa. Veškerý video obsah na Facebooku, včetně populárních Reels, bude umístěn do jednoho prostoru, kde bude přehráván na celou obrazovku. Cílem je poskytnout uživatelům plynulý přechod mezi krátkými i dlouhými videi v rámci jedné platformy.

Podle Mety je tato aktualizace zaměřena hlavně na mladší uživatele, kteří na Facebooku tráví až 60 % času sledováním videí a Reels. Funkce začne být dostupná v následujících týdnech, ale z novinek bude mít prospěch široká škála uživatelů.