Discord se podle Vishnevskiého poučil z minulosti, kdy se krátce pokusil provozovat kurátorský herní obchod a během necelého roku jej zase zavřel. Společnost tehdy přijala tvrdou sebereflexi, soustředila se na předplatné Nitro a otevřela dveře neherním komunitám. Dnes přiznává, že příliš široké zaměření způsobilo zmatek v tom, pro koho přesně služba vzniká.

Pandemie platformu vystřelila mezi mainstream a zakryla řadu neujasněných rozhodnutí. Jejich vrcholem byl návrh na integraci kryptopeněženek, který vyvolal masivní odpor uživatelů. Vedení nakonec ustoupilo i díky internímu tlaku zaměstnanců, kteří upozornili na reputační riziko.

K otázce budoucích příjmů přistupuje vedení opatrně. Nitro zůstává byznysem, ale aby pomohlo i menším studiím, představuje Discord novou herní virtuální měnu Orbs. Uživatelé ji mohou získat sledováním interaktivních reklam nebo sdílením streamu s přáteli. Vishnevskiy tvrdí, že mechanismus má sladit zájmy hráčů a vývojářů, zároveň však přiznává, že se teprve ukáže, jak využitelný bude pro indie scény.

Pod vedením nového generálního ředitele Humama Sakhniniho se tým soustředí na jednodušší uživatelské rozhraní, rozšířenou kompatibilitu překryvné vrstvy ve hrách a na nástroje které malým studiím pomohou lépe propagovat tituly na Discordu. Tak chce společnost růst bez toho aby ztratila tvář a důvěru uživatelů.