YouTube experimentuje s novým způsobem zobrazování reklam na chytrých televizích a dalších připojených zařízeních. Cílem je nabídnout delší, ale méně časté reklamní přestávky, které by lépe odpovídaly způsobu, jakým lidé sledují obsah na různých platformách.

Jak uvádí YouTube ve svém oficiálním blogovém příspěvku, na mobilních telefonech, kde lidé často sledují kratší videa, mohou být rychlé a krátké reklamní přestávky efektivnější. Avšak na chytrých televizích a dalších připojených zařízeních, kde průměrná doba sledování ve Spojených státech amerických trvá alespoň 21 minut, YouTube zkoumá možnost zavedení delších, ale méně častých reklamních přestávek.

Podle blogového příspěvku 79 % diváků preferuje, aby YouTube shlukoval reklamy dohromady, místo toho, aby je rozmístil po celé délce přehrávaného videa. Tento přístup by mohl minimalizovat narušení sledování a zlepšit celkový zážitek ze sledování videa.

YouTube také zvažuje způsoby, jak být transparentnější ohledně celkové délky reklamních přestávek, namísto toho, aby ukazoval zbývající čas pro každou jednotlivou reklamu. Romana Pawar, ředitelka produktového managementu reklam na YouTube, uvedla, že platforma již brzy veřejně otestuje nový formát zobrazování reklam.