Kvalita obrazu při použití pomocných technologií pro zvyšování rozlišení je dnes často důležitější než hrubý výkon křemíku. Nvidia se svým DLSS dlouhodobě dominuje žebříčkům a AMD se snaží tuto propast zasypat. Prosincová prezentace má ukázat, že inženýři v Austinu nespali. Systém Redstone není jen dalším softwarovým filtrem, ale plnohodnotným řešením postaveným na AI a strojovém učení, což byla doposud výsada konkurence.

Hlavním tahákem má být vylepšená frame generation pro dopočítávání snímků a technologie ray regeneration. Funkce velmi připomíná to, co Nvidia nazývá Ray Reconstruction, tedy schopnost umělé inteligence vylepšit a vyčistit nasvícení scény při zapnutém ray-tracingu.

Největší profit z této inovace budou mít pravděpodobně majitelé střední třídy karet, jako je populární Radeon RX 9060 XT. Samotný hardware je v této cenové hladině velmi kompetentní, ale teprve ve spojení s Redstone může naplno zazářit.