Služba YouTube hodlá změnit svůj reklamní systém, aby donutila více uživatelů k zakoupení prémiového členství. V úterním článku stálo, že Google na vybraných lidech testuje formát, v rámci kterého se zobrazí až pět nepřeskočitelných reklam před spuštěním videa. Tam to ale evidentně nekončí.

Na Twitteru se objevil nový příspěvek od uživatele SGT_FOW10, který se okamžitě stal středem pozornosti. Zachycuje totiž situaci, kdy se ukázalo osm reklam a další tři měly ještě následovat. Je tedy možné, že v leckterých případech budeme muset přetrpět až jedenáct reklam, než se konečně budeme moci kouknout na náš oblíbený obsah.

Tým platformy YouTube už dříve argumentoval tím, že se to může stát pouze u formátu zvaného bumper ads, kde jsou jednotlivé reklamy krátké. To ale uživatele moc neuklidňuje a stále jsou z nové metody frustrovaní. A není vlastně divu, reklamy na YouTube nikdy nebyly bůhvíjak dlouhé a pokud náhodou ano, tak většinou šly po několika sekundách přeskočit.