Zatímco mnoho amerických zákonodárců diskutuje o zákazu aplikace TikTok, jiná aplikace patřící mateřské společnosti ByteDance, se dostává do popředí. Lemon8 je nová aplikace pro sdílení fotek videí, která se stává stále populárnější mezi uživateli TikToku. Aplikace patří mezi nejstahovanější lifestyle aplikace v App Store, na Google Play má zas přes 5 milionů stažení.

Lemon8 nabízí podobné funkce jako TikTok, ale s vlastními inovativními prvky, které ji odlišují od ostatních podobných aplikací. Jedním z největších rozdílů mezi Lemon8 a TikTokem je způsob, jakým je obsah na aplikaci prezentován. Popis aplikace uvádí, že Lemon8 je zaměřená na mladé kreativce, kteří chtějí se světem sdílet různorodý obsah od módy, líčení, jídla a cestování až po domácí potřeby či domácí mazlíčky.

Oproti Tiktoku aplikace Lemon8 nabízí uživatelům možnost používat speciální šablony pro jejich lifestyle příspěvky, které umožňují rychlé formátování a zobrazení, co by měl příspěvek obsahovat.

Na rozdíl od TikToku, kde se hlavní důraz klade na vizuální prvky, se Lemon8 zaměřuje také na psaní. Titulky příspěvků na této platformě mohou obsahovat například návody na recepty nebo podrobnější popis oblečení, což umožňuje uživatelům sdílet více informací s ostatními a poskytnout jim užitečné rady a tipy.

Další výhodou Lemon8 jsou jeho reklamní možnosti pro influencery a doporučení produktů. Sponzorovaný obsah se však na této aplikaci často neoznačuje jasně, což může být pro uživatele zavádějící. Na TikToku je sponzorovaný obsah obvykle označen v levém dolním rohu

Navzdory tomu, že je Lemon8 stále relativně nová aplikace, má obrovský potenciál a může se stát dalším úspěšným hráčem na trhu sociálních médií a videí.

Na video blíže popisující novou aplikaci Lemon8 se můžete podívat níže.

Představení aplikace Lemon8