Podle nedávných zpráv technologický gigant Google údajně zkoumá možnost dovolit firmám využívat umělou inteligenci pro tvorbu reklamního obsahu. Zatímco některé společnosti v současné době využívají AI k personalizaci reklamních kampaní a cílení na specifické skupiny zákazníků, nový nápad od Googlu by umožnil firmám využívat AI pro vytváření samotného obsahu reklamy.

Zpravodajský portál Financial Times tvrdí, že přidání AI umožní společnostem vytvářet sofistikované kampaně podobné těm, které navrhují marketingové agentury. Podle Googlu budou reklamy vytvářené jeho umělou inteligencí cílit na specifickou cílovou skupinu, kterou si firmy vyberou, a budou optimalizovány pro dosažení konkrétních prodejních a marketingových cílů.

Reklamy tvořené umělou inteligencí by mohly být značným zlomem v oblasti digitálního marketingu a mohlo by to ovlivnit způsob, jakým firmy vytvářejí a šíří své reklamy.