Google tento rok už logo jednoho ze svých produktů změnil. Konkrétně šlo o Chrome, změny jste si ale ani nemuseli všimnout. Mírně se totiž jen změnily barvy a zvětšil modrý kruh uprostřed. Podobný facelift teď nejspíš čeká i Play Store.

Androidový obchod s aplikacemi má současné logo už 6 let. V roce 2016 z něj zmizela nákupní taška, a nyní tak jde jen o ikonický trojúhelník. Renovace si všiml web 9TO5Gooogle, nová ikona se objevila ve službě Google Pay u souhrnu plateb na této platformě.

Stejně jako v případě Chrome se o monstrózní změny nejedná. Rohy trojúhelníku jsou o něco kulatější. Z původně světlejších odstínů modré a zelené jsou teď jejich vibrantnější odstíny použité i ve zmiňovaném logu Google Chrome.

Mění se i rozložení barev v logu. Doposud dominantní modrou ostatní barvy o něco blíže dorovnají, a samotné rozhraní mezi čtyřmi barvami se přesune blíže středu trojúhelníku. Kdybyste si ale změny nevšimli, nemohli bychom vás za to odsuzovat, opravdu totiž není zvlášť výrazná.

Zda se ale opravdu jedná o nové logo, není jasné. Zatím se objevilo pouze ve zmíněné aplikaci Google Pay, ikona samotné aplikace Google Play Store, i ta použitá na webových stránkách obchodu, se totiž zatím drží původního designu.