Nvidie oznámila dobrou zprávu pro všechny hráče využívající moderní grafické karty GeForce. V letošním roce se na nativní podporu technologie DLSS budou moci spolehnout vývojáři pracují v enginu Unity.

Nativní podpora pro tvůrce znamená jednodušší implementaci technologie. Podle Nvidie budou vývojáři schopni dostat DLSS do svých titulů „jen na pár kliknutí“.

„Nvidia DLSS využívá pokročilou AI k vytvoření obrazu srovnatelného s originálem při nutnosti renderovat jen zlomek pixelů, čímž dává hráči výkon navíc. V Unity díky tomu budou moci vývojáři vytvářet realisticky vypadající světy s ray tracovanými světelnými efekty při zachování dostatečně vysokých hodnot snímků za sekundu. I v tradiční rasterizované grafice přináší DLSS značný nárůst výkonu,“ popisuje technologii společnost.

Přečtěte si také: AMD FidelityFX Super Resolution, odpověď na DLSS od Nvidie může dorazit letos

Nvidia už dříve potvrdila nativní podporu DLSS u Unreal Engine od Epic Games - formou pluginu. Jeden z nejpopulárnějších enginů je zase o něco přívětivější pro tvůrce her. DLSS využívají například hry Outriders a Death Stranding.

Nvidia současně představila nové Game Ready ovladače. Od dnešního dne má být v Mortal Shell dostupné nejen DLSS, ale také ray-tracing. DLSS má u tohoto titulu zvednout výkon až o 130 % v rozlišení 4K.

Díky novým Game Ready ovladačům se hráči Valorantu budou moci spolehnout na nový Boost mód. V situacích náročných na výkon CPU, např. když je ve scéně mnoho renderovaných objektů, pomáhá dále redukovat latenci systému.